Johtaminen | 29.1.2020

Parempaa asiakaspalvelua

2020-luvulla asiakas ei tahdo olla aina oikeassa. Hän ymmärtää ansaitsevansa rahoilleen vastineeksi asiantuntemusta ja palvelua, jollaista ei itse olisi osannut edes toivoa. Yksilöllisen asiakaskokemuksen kaipuu haastaa palvelualan ammattilaisia aivan uudella tavalla. Työyhteisövalmentaja, kasvatustieteiden tohtori Satu-Mari Janssonin luotsaama työpajan tarkoituksena onkin tarjota asiakaspalvelutyötä tekeville henkilöille uudenlaisia työkaluja paitsi työssä kehittymiseen myös työssä jaksamiseen. Tammikuun 2020 Tutkimus tutuksi -videolla Jansson sekä Viking Linen kehityspäällikkö Lotta Lindroos kertovat, millaisin metodein he tavoittelevat parempaa asiakaspalvelua.

Videon kesto 3:32

Lisätietoa hankkeesta: Asiakas on tärkein, luovilla keinoilla asiakaspalvelumestariksi

Mitä mieltä olit artikkelista?

Vastauksia kpl